Payments and invoices are generated instantly at the end of your trip.
For Per minute cars, udrive will charge you when you end the trip,
For Daily cars, you shall be billed between from the time you started your trip. If the payment is unsuccessful on your account, the trip will be ended from our side and the car will be immobilized.
If we are unable to charge your card due to a lack of funds or other card-related issues, we will try again periodically during the day.
If we are unable to charge your card, your account will be blocked and you will no longer be able to take any trips with Udrive services.
متى يتم إصدار فاتورتي؟
يتم إنشاء المدفوعات والفواتير على الفور في نهاية رحلتك.
بالنسبة للسيارات التي يتم استئجارها بنظام الدقيقة، سيقوم udrive بفرض رسوم عليك عند إنهاء الرحلة، وبالنسبة للسيارات التي يتم استئجارها بنظام اليوم، ستتم محاسبتك من وقت بدء رحلتك. إذا لم تنجح عملية الدفع في حسابك، فسيتم إنهاء الرحلة من جانبنا وسيتم تجميد السيارة.
إذا لم نتمكن من أخذ الدفعة من بطاقتك بسبب نقص الأموال أو غيرها من المشكلات المتعلقة بالبطاقة، فسنحاول مرة أخرى بشكل دوري خلال اليوم.
إذا لم نتمكن من أخذ الدفعة من بطاقتك، فسيتم حظر حسابك ولن تتمكن بعد ذلك من القيام بأي رحلات مع خدمات Udrive.